×

Regisztráció

Személyes Információk

Belépési adatok

vagy bejelentkezés

Keresztnév kötelező!
Családnév kötelező!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
E-mail cím kötelező!
This email is already registered!
Jelszó kötelező!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Kérem fogadja el az ÁSZF-ben és ANY-ben foglalt feltételeket!
Email or Password is wrong!

Szállítás

Postai kézbesítés

A megrendelt termékeket a Magyar Posta MPL üzletága segítségével juttatjuk el Önhöz (Magyarország közigazgatási határain belül), a megrendelés folyamán megadott címre. Kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti. A Postán a küldeményt még 5 napig őrzik meg.

Kézbesítés költsége

A megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítjuk saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Webáruházban mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. Ez jelenleg bruttó 70.000.- Ft. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül.

SzolgáltatásSzállítási címKézbesítésKöltség / Csomag
MPL alap csomag Magyarország 1-2 nap Hétfő - Péntek
Monday - Saturday
1900 Ft

Garancia

Szavatossági jog gyakorlásának menete

A szavatossági jogot hat hónapos elévülési időn belül lehet érvényesíteni, ami a teljesítés időpontjában kezdődik. A szavatossági jog gyakorlásához a megvásárolt árú ellenértékének a megfizetését igazoló bizonylat szükséges, azaz a garanciális cserére visszaküldött terméket csak számla vagy blokk bemutatásával, tiszta (megtisztított) állapotban tudjuk átvenni. Szándékosan megrongált, nem rendeltetésszerűen használt terméket nem áll módunkban cserélni vagy javíttatni!

Hírlevél
Facebook Page